Leuke Dieren Dingen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyssa
Beheerder
Alyssa


Vrouw Aantal berichten : 10172
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anna Paulowna
Huisdieren: : 6 fretten, 2 konijnen, 1 hond
Registration date : 02-12-07

Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen!   Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen! Icon_minitimevr dec 28, 2007 7:15 pm

Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen! SITE%20sam
Naam: Sambuca (afk. Sam)
Geslacht: Ram
Geboorte datum: 14-05-‘06
Kleur: Sable Mitt/Wildkleur Witvoet
Vacht: Korthaar

Sam is bij ons sinds 9 Juli 2006. Hij is mijn allereerste fret. Ik heb op Marktplaats zitten te snuffelen en ben toen terecht gekomen bij een fokker dicht in de buurt. Ik heb hem 3x mogen bewonderen in de eerste 9 weken van zijn leventje.
Op 9 weken heb ik hem opgehaald en hij was lekker druk bezig in zijn nieuwe omgeving.
Sam is gek op aandacht en spelen en maakt de raarste bokkensprongen.
Sam voelde zich na een aantal dagen alleen en begon te huilen. Hierdoor hebben wij Lot erbij gehaald maar dit is te lezen in Lot haar verhaaltje.
Sam is gek op snoepjes en doet er alles voor dit te krijgen. Sam geeft ook kusjes op je kin, dit is zijn manier van “hallo” zeggen!

Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen! SITE%20lot
Naam: Lottie (afk. Lot)
Geslacht: Moertje
Geboorte datum: 20-05-‘06
Kleur: Choclat/Bruine Wildkleur
Vacht: Korthaar

Ik heb Lot bij mij sinds 18 juli 2006. Omdat Sam erg alleen was hebben wij Lot erbij genomen als vriendje voor hem.
Lot werd gebracht toen zij 9 weken was. Sam was ondertussen 10 weekjes jong..
Ik heb Lot bij dezelfde mensen waar ik Sam vandaan heb.
We hadden in het begin nog helemaal geen naam voor haar..
Me moeder en ik vonden haar een Lot uit de loterij.. Zo is de naam Lot.
Ze waren opslag de beste vrienden van elkaar en ze lijken nu wel een getrouwd stel. Lot vind het ook heerlijk om in zakken te zitten van truien en/of jassen. Ze vind het heerlijk om dan lekker zo bij je in slaap te vallen.

Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen! SITE%20Bow
Naam: Bowie (afk. Bow)
Geslacht: Ram
Geboorte datum: 01-06-‘04
Kleur: Albino
Vacht: Kwart Angora
Bijzonderheden: Blind

Bow is bij mij gekomen op 1 Juni 2007. Hij was een vondelingetje die ik voorlopig zou gaan opvangen. Wij hebben thuis bij ons 3 Juni besloten dat hij bij ons blijft. Bow liep al 2 weken buiten toen hij bij mij kwam. Hij is toen eerst nog bij een andere vrouw geweest en die vrouw heeft hem bij mij gebracht. We waren opslag verliefd op hem..

Toen hij hier kwam heette hij Fred. Toen hij hier kwam hadden wij al gelijk de naam Bow voor hem.
Bow is een blinde fret die hier erg goed mee om kan gaan.
Hij is ontzettend speels en kan erg raar doen als hij aan het spelen is.
Hij is ook erg aanhankelijk en vind het heerlijk om bij je te zitten.
Sinds 18 November heeft Bow een maatje erbij die Golden heet. Hierover is te lezen bij het verhaal van Golden.

Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen! SITE%20golden
Naam: Golden
Geslacht: Moertje
Geboorte datum: 15-05-‘99
Kleur: Sable/Wildkleur
Vacht: Kort
Bijzonderheden: Eierstoktumoren

Golden is op 13 Oktober 2007 bij mij gekomen in de opvang samen met 2 vriendjes, Freddy en Smeagol.
We hadden vanaf het begin door dat Golden niet lekker in haar vel zat.
Ze was aldoor erg moe, hielt niet van spelen en at niet goed. Op 15 Oktober 2007 naar de dierenarts geweest en heeft geconstateert
dat zij tumoren in haar lichaam heeft. Hierdoor was zij niet plaatsbaar bevonden en werd dus een adoptie fret.
Mijn moeder heeft haar geadopteerd en ze is toen bij ons in huis gebleven.
1 dag voordat haar vriendjes weg gingen is ze bij Bow geplaatst en dit ging goed. We waren al langer aan de gang met hun maar toen hebben we ze definitief bij elkaar gezet. Het zijn nu op dit moment dikke vriendjes en het gaat hartstikke goed.
Ook Golden is erg aanhankelijk en vind het heerlijk in je armen in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.typischfret.nl
 
Sam, Lot, Bow en Golden eventjes voorstellen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eventjes geknutseld.
» even mijn dieren voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Leuke Dieren Dingen :: Fotohoek-
Ga naar: